Instruktorzy

„Inspirujmy ludzi – to cecha dobrego nauczyciela”

Michał Wachowicz Shihan – dai
5 dan Aikido Yoshinkan
Główny instruktor Wschodnio-Europejskiej Federacji Yoshinkan Aikido
Shibucho
Magister historii
Instruktor sportu o specjalizacji ju-jutsu
3 Kyu ju-jutsu
Oficer Wojska Polskiego

Zbigniew Soja Sensei
3 dan Aikido Yoshinkan
1 dan Karate Shotokan
Instruktor samoobrony
Czym jest dla mnie Aikido?
Aikido może być sposobem na odkrycie swych słabości i ograniczeń, ale również drogą do ich pokonania.

Magdalena Wachowicz Sensei
2 dan Aikido Yoshinkan
Nauczyciel zintegrowanego nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego

Dariusz Janik Fuko Shidoin
3 dan Aikido Yoshinkan
Instruktor sportu ze specjalnością Aikido
Przewodnik HR
Czym dla mnie jest Aikido?
Aikido jest dla mnie ideologią pozwalającą stawać się coraz lepszym człowiekiem, pozwala „naładować baterie” po ciężkim dniu w pracy. Pozwala mi zrozumieć że od każdego mogę się coś nauczyć czy to dziecko czy dorosły. Pozwoliło mi znaleźć swój wewnętrzny spokój oraz podejmować coraz cięższe i trudniejsze wyzwania.

Julia Kasperek Waka-sensei
2 dan Aikido Yoshinkan
5 kyu Judo
Magister wychowania fizycznego ze specjalnością funkcjonalny trening osób w średnim i starszym wieku
Instruktor sportu AWF ze specjalizacją JUDO
Instruktor gimnastyki korekcyjnej
Instruktor rekreacji AWF fitness kobiet w ciąży i po porodzie
Instruktor snowboardu rekreacyjnego (Asystent instruktora SITS)
Instruktor holistycznej diagnozy i prognozy morfofunkcjonalnej ucznia
Czym dla mnie jest Aikido?
Aikido jest możliwością wyrażenia siebie, nauczyło mnie zdyscyplinowania i organizacji. Pokazało jak przekazywanie wiedzy młodszym jest potrzebne w dalszym rozwoju.

Szymon Szydłowski
1 kyu Aikido Yoshinkan
Student stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego
Czym jest dla mnie Aikido?
Aikido to dla mnie możliwość ciągłego rozwoju, zarówno w sferze fizycznej jak i mentalnej. Pozwala na doskonalenie cech, o których w dzisiejszych czasach zapominamy w codziennym życiu, a następnie przekazywanie ich młodszym. To dla mnie druga rodzina, w której łączą nas wyznawane wartości.

NAFUDAKAKE – jest to japońska metoda wykazania wszystkich członków, kolekcjonując ich nazwiska plakietkami nazwanymi NAFUDA. W naszym Dojo służy ona uporządkowaniu hierarchii wśród osób posiadających przynajmniej Shodan (1 Dan) w Yoshinkan Aikido.